Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: biuro@eloi.pl lub telefonicznie: +48 570 500 848
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – większość naszych produktów jest dostępna wyłącznie na zamówienie, z uwagi na to iż wyroby są personalizowane tj indywidualnie przygotowane pod rozmiar palca lub np indywidualny grawer
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = czas wykonania produktu (lub termin dostawy) + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z czasu który należy poświęcić na wyprodukowanie wyrobu lub dostępności już gotowych produktów oraz wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 

» szczegółowy opis realizacji zamówień


 

Jakie występują formy dostawy?

 W zależności od  wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (pocztex),
  • odbiór osobisty w Sklep Jubilerski w Skawinie przy ul.Popiełuszki 7 (okolice Galerii Tesco i placu targowego) - po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym, lub po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym w wybranym miejscu na terenie Krakowa

» szczegółowy opis form dostawy


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Przygotowanie i wysłanie przesyłki przy jednorazowym zakupie powyżej 300 złotych jest bezpłatne, dotyczy to wyłącznie zamówień, w których klient przedpłaca na konto całą kwotę za zamówiony towar. Koszt przesyłki "za pobraniem" leży po stronie zamawiającego. Koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi  14,00 zł.

» szczegółowy cennik dostaw


 

Jakie są formy płatności za zamówienie?

 W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).PayU

» szczegółowy opis form płatności


Czy jest możliwy odbiór osobisty?

 Oczywiście, jest możliwość odebrania zamówienia w partnerskim sklepie złotniczo-jubilerskim, znajdującym się pod adresem: Eligiusz s.c. ul.Popiełuszki 7 32-050 Skawina - (okolice Galerii Tesco i placu targowego), w godzinach od 9:30 do 17:00. Odbiór osobisty jest możliwy, także w innym wybranym miejscu na terenie Krakowa po wcześniejszym ustaleniu.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych (zakładka 'Zapytaj o rabat')  po zgłoszeniu przez formularz kontaktowy oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu - co istotne dopiero po ZALOGOWANIU, w przypadku wykorzystania bez rejestracji i logowania, kupon nie zadziała. Prawidłowo wprowadzony kupon spowoduje przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Algorytmy sklepowe przeliczają kwoty na procenty i mogą nieznacznie zmienić  wartość rabatu, dosłownie o parę groszy np 150,00 zł na 149,96 zł

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 570 500 848.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 570 500 848.Aby uruchomić proces produkcji wyrobu, konieczna jest potwierdzenie Twojego zamówienia z naszej strony. W momencie przesłania zamówienia pod  wskazany adres anulowanie jest niemożliwe.


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję i serwis posprzedażowy?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję naszą i producentów wynoszącą 2 lata. Ważne, aby zachować dowód zakupu (paragon lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji a wadę usuniemy bezpłatnie.

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych. Uszkodzenia mechaniczne to np wygięcie wyrobu, które może spowodować naruszenie konstrukcji i wypadnięcie osadzonych kamieni. Uszkodzenia mechaniczne to także zarysowania spowodowane mocnym uderzeniem albo otarciem o twardą powierzchnię. Wówczas koszt naprawy będzie po stronie zamawiającego. Aby długo cieszyć się piękną i nieuszkodzoną biżuterią zalecamy aby ściągać ją podczas ciężkiej pracy fizycznej. 

Oferujemy dożywotni serwis posprzedażowy związany z powiększaniem i zmniejszaniem wszystkich naszych wyrobów u których tylko jest to możliwe. Część wyrobów ze względu na technologię wykonania będzie mieć zaznaczoną informację iż produkt nie nadaje się do powiększenia/zmniejszenia są to np pierścionki welokamieniowe lub obrączki wielokamieniowe.

» warunki gwarancji i serwisu


 

Jaka jest procedura reklamacji?

 Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, spisanie protokołu w obecności kuriera o przyczynach odmowy przyjęcia przesyłki a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 570 500 848.

Pomimo wszelkich starań i bardzo precyzyjnej obróbki w przeciągu 1 roku mogą się objawić wady związane z technologią odlewniczą tzw zapowietrzenia. Zdarzają się one jednak naprawdę bardzo rzadko, są objęte procedurą reklamacji. Prosimy wówczas o kontakt

» szczegółowa procedura reklamacji


 

Podejrzewam, że przesyłka może być uszkodzona.

Każda koperta dla bezpieczeństwa oklejana jest taśmą bezpieczeństwa z logo firmy, stanowiącą formę banderoli. Jeśli istnieją obawy o kompletność zawartości, bo koperta lub/ i taśma są naruszone należy zdecydowanie odmówić jej odbioru. W następnej kolejności prosimy o spisanie protokołu z doręczającym przesyłkę. W protokole należy wskazać, iż odmowa przyjęcia nastąpiła z powodu uszkodzenia koperty. Należy również niezwłocznie powiadomić nas o tym fakcie. Przesyłki ze względu na wartość co należy podkreślić, są ubezpieczane co do wysokości zawartości.
UWAGA! Podpisanie odbioru przesyłki uszkodzonej całkowicie zwalnia z odpowiedzialności za jej zawartość firmę kurierską oraz ELOi sklep z biżuterią

 

Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

Jeżeli po dostawie produktu zakupionego w ELOi sklep z biżuterią uznają Państwo, że nie spełnia on Waszych oczekiwań, przysługuje prawo odstąpienia od umowy do 14 dni od otrzymania przesyłki, można go nam odesłać. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Termin będzie dotrzymany jeśli przed jego upływem zostanie przesłane oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres wskazany przez sklep w momencie zakupu.
Jedyny koszt w takiej sytuacji, to koszt przesyłki.
Proszę pamiętać, że:
•    Nie odbieramy przesyłek, które będą wysłane na nasz koszt.
•    Nie ma konieczności podawania przyczyny zwrotu.

UWAGA! Zgodnie z aktualnie obowiązującą Ustawą Konsumencką  nie można zwrócić produktów wykonywanych na  zamówienie oraz z wykonanymi na indywidualne życzenie przeróbkami lub napisami (w szczególności: wszystkie obrączki, wyroby grawerowane lub personalizowane według wytycznych klienta, wyroby przygotowywane według wytycznych klienta i projektowane na jego życzenie, wyroby, w których na życzenie Klienta dokonano zmian, np. oprawiono nietypowe kamienie lub które wykonano w nietypowych rozmiarach czy kolorystyce, wyroby na których wykonano napisy)

» opis reklamacji i zwrotów

 

 Czy istnieje możliwość osobistej formy kontaktu w celu np.ustalenia rozmiaru palca przy wyborze obrączek ślubnych?

Tak, oczywiście na terenie miasta Krakowa jest możliwa indywidualna konsultacja z mistrzem złotnictwa, który profesjonalnie doradzi, ustali rozmiar, przedstawi pełną ofertę oraz odpowie na wszystkie pytania związane z zamawianym produktem. Wielu naszych klientów ceni sobie taką formę kontaktu. Konsultacja jest możliwa po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym i jest całkowicie bezpłatna.

 

Czy zakupy w sklepie internetowym bez sklepu stacjonarnego są bezpieczne?

ELOi  sklep z biżuterią jest sklepem internetowym bez salonu stacjonarnego. Nasza działalność jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej organ Ministra Rozwoju pod nr NIP: 944-121-60-18, REGON: 364563050, gdzie pod tymi numerami bez problemu można nas zidentyfikować. Wszystkie nasze wyroby przechodzą badanie materiału i cechowanie w Okręgowym Urzędzie Probierczym w Krakowie przy ul.Rakowickiej 3,  31- 511 Kraków, gdzie zarejestrowany został znak imienny ELOi. W OUP Kraków na wniosek zainteresowanych można uzyskać udostępnienie naszych danych z rejestru znaków imiennych. Wśród naszych produktów znajdziecie Państwo biżuterię znanych marek, takich jak Węc Twój Jubiler, AltraVision, Złoty Skorpion, które są również objęte gwarancją producenta. Wybierając nasze produkty, zapewniamy wszelką pomoc związaną z ustaleniem rozmiaru na obrączki lub pierścionki, w tym celu na terenie Krakowa jest możliwość umówienia spotkania, a nawet odbioru gotowej biżuterii. Filarem naszej firmy jest 20-letnie doświadczenie w zakresie usług złotniczych i handlu biżuterią.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl